| 
      
      
      
      
      
      
      
      
      
         
       
       | 
      1.
        Styczeń | Górzyca Reska - Gryfice   | M62-1199 z drugą częścią składu załadowaną
kruszywem  podąża do Gryfic.   | 
    
    
        | 
       
2. Luty | Jankowo Pomorskie |  ST44-1213 ściąga zdefektowaną SM42-439
prowadzącą ET22-702  ze składem relacji
Świnoujście – Szczecinek. Gagarin przybył luzem ze Szczecinka,  skład utknął w pobliżu przystanku kolejowego
Wiewiecko. | 
    
    
        | 
      3.Marzec | Jankowo Pomorskie  | SU46-041 z ze składem wojskowym relacji Koszalin – Jankowo Pomorskie.  | 
    
    
        | 
      4.Kwięcień  M62M-012 Rail Polska ze składem pustych cystern z Cybowa,
opuszcza Kalisz Pomorski i kieruje się w stronę Piły. | 
    
    
        | 
      5.Maj  | Jankowo Pomorskie | ST44-1206 ze składem
towarowym relacji Szczecinek – Szczecin Port Centralny.  | 
    
    
        | 
      6.Czerwiec | Gryfie |  BR285-127
LOTOS ze składem towarowym udaje się w
stronę Goleniowa. | 
    
    
        | 
      7. Lipiec | Siemianówka | Duet starych Dziadów
ST44-313+ST44-949 wracających z Białorusi pokonuje most nad Zalewem
Siemianówka.  | 
    
    
        | 
      8.Sierpień | Czaplinek - Złocieniec | ST44-1218 ze składem
towarowym relacji Szczecinek – Szczecin Port Centralny. | 
    
    
        | 
      9.Wrzesień | Nurzec – Nowy Nurzec | Duet ST44-324+ST44-1083 luzem
wracają do Czeremchy wieczorową porą. | 
    
    
        | 
      10.Październik | Krosno Odrzańskie - Wężyska |  BR232-01 CAPTRAIN ze składem cystern podąża
w kierunku Guben. | 
    
    
        | 
      11. Listopad  | Worowo -
Łobez |  ET22-652 ze składem towarowym
relacji  Szczecinek – Świnoujście podąża
w kierunku Stargardu. | 
    
    
        | 
      12.Grudzień | Prostynia - Recz |   Nurek 754
028-9 na zapoznaniu szlaku dla maszynistów z Piły do Szczecina. |