KOLEJ ZAGRANICZNA 

27.01.2011r. | Stacja Ystad | Jednostki trakcyjne X 11 oczekują na zatrudnienie.
Nr  26
26.01.2011r. Wjazd jednostka X 61 do Linköping, mijanka ze składem pocztowy prowadzonym przez lokomotywę elektryczną typu Rc. 
Nr 25  Film.
26.01.2011r. Wjazd jednostki X14 do Linköping, zwolnienie drogi dla ( duńsakiego disela ) TMZ, doskonały rozruch i odjazd w stronę Vimmerby, Kalmar. Producentem lokomotywy spalinowej TMZ jest Nohab. 
Nr 24  Film.
26.01.2011r. X 61 przed stacją Linköping od strony Norrköping.
Nr 23  Film.
26.01.2011r. Przejazd X 50 po moście kanału Kinda w Linköping od strony Norrköping. 
Nr 22  Film.
26.01.2011r. Dwa przejazdy pociągów dalekobieżnych z lokomotywami typu Rc, nagrane w Linköping ( Szwecja ) w ciągu linii kolejowej Malmö - Nässjö - Mjölby- Linköping - Norrköping - Katrineholm - Stockholm. 
Nr 21  Film.
26.01.2011r. Dwa przejazdy X 61 ( jednostka w barwach czerwono białych OstgotaTrafken ) podstawą tego modelu jest jednostka X60 posiadająca 6 członów X61 tylko cztery. Film nagrany w pobliżu stacji Linköping od strony Norrköping.
Nr 20  Film.
24.01.2011r. Przejazd X 50 po moście kanału Kinda w Linköping od strony Norrköping. 
Nr 19  Film
26.01.2011r. Szwedzki Hector Rail 241 czyli Bombardier Traxx F140 AC2 z towarem wyjeżdza z Linköping i kieruję się w stronę Norrköping. 
Nr 18  Film.
26.01.2011r. Dwa przejazdy pociągów dalekobieżnych z lokomotywami typu Rc, pierwszy przejazd z dodatkową lokomotywą pomocniczą Rc nagrane w Linköping ( Szwecja ) w ciągu linii kolejowej Malmö - Nässjö - Mjölby- Linköping - Norrköping - Katrineholm - Stockholm. Występuje oblodzenie sieci trakcyjnej - iskrzenie. 
Nr 17  Film.
25.01.2011r. | Dworzec Linköping ( Szwecja ) | Od lewej  X 2000,  X 50, Y31
Nr 16





25.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | X 40 - piętrowy elektryczny zespół trakcyjny samojezdny produkowany przez Alstom, maksymalna prędkość do 200 km/h 2 i 3 członowe.
1. X 40-3334 linia kolejowa: Nässjö - Linköping - Norrköping - Katrineholm.

2. X 40 zbliża się do stacji Linköping od strony Norrköping. Film.
3. Dwa przejazdy X 40 film nagrany w pobliżu stacji Linköping. Film.
Nr 15





24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | X 2000 - skład zespolony, produkcji Adtranz,  wychylne pudła, maksymalna prędkość do 200 km/h  
1. X 2000 linia kolejowa: Malmö - Nässjö - Linköping - Norrköping - Katrineholm - Stockholm, pokonuje most kanału Kinda.

2. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych. Film.
3. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych po moście kanału Kinda.  Film.
4. X 2000 wyjeżdża z Linköping w kierunku Nässjö.  Film.
5. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych. Film.
Nr 14





24.01.2011r. |
Linköping ( Szwecja ) | X 14 - jednostka trakcyjna na bazie X10, producent Asea maksymalna prędkość 160 km/h,  eksploatowana przez   szwedzkiego przewoźnik pasażerski ÖstgötaTrafiken  
1. X 14-3190 relacji Mjölby- Linköping – Norrköping pokonuje most kanału Kinda.
2. Wjazd X 14 do Linköping od strony Mjölby. Film.
3. Trzy przejazdy X 14 nagrane za stacją Linköping od strony Mjölby. Film.
Nr 13





24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | Linia kolejowa Kalmar – Vimmerby – Linköping obsługiwane głównie przez Y2 jednostki spalinowe, producent Scandia/ABB  wykonany z aluminium, maksyma prędkość 180 km/h  
1.
Y 2-1383 „Anna Bielke” relacji Linköping – Vimmerby – Kalmar pokonuje most kanału Kinda.
2. Y 2-1382 „Nils Dacke” relacji Kalmar – Vimmerby – Linköping pokonuje most kanału Kinda.

3. Jednostka spalinowa Y2-1382 „Nils Dacke”  plus szynobus Y31-1425 „Garpe”oczekują na zatrudnienie
4. Dwa przejazdy Y 2, szwedzkiej jednostki spalinowej ( duński odpowiednik IC3 ) nagrane w Linköping. Film.
Nr 12





24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) |  Linia kolejowa Västervik -  Linköping obsługiwana głównie przez  Y 31 Itino szynobusy zbudowany przez Bombardiera,  prędkość maksymalna 140 km/h 
1. Y31-1425  „Garpe”  podczas obsługi bieżącej.
2. Dwa przejazdy szynobusu Y 31 Itino na linii kolejowej Linköping - Västervik.  Film.
3. Dwa przejazdy szynobusu Y 31 Itino nagrane w Linköping na linii kolejowej Linköping - Västervik. Film.
Nr 11
09.07.2009r. | Štrbské Pleso ( Słowacja ) | 425.954-5 + 425.965-1 oczekują zatrudnienia.
Nr 10
16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | Class 66 GD92700 066202-7 + GD92700 066231-7 przewoźnika  EURO CARGO RAIL uchwycone luzem.
Nr 9
16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | BB27000 427128+BB27000 427164 przewoźnika SNCF FRET ze składem towarowym.
Nr 8





16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | Przewoźnik SNCF FRET
1. BB466727 luzem.
2. BB466727 ze składem wagonów krytych.
3. BB466733 oczekująca zatrudnienia.
Nr 7
26.01.2009r. | Kremenchuk ( Ukraina ) |
1. Towarowy z lokomotywą spalinową 2TЗ3116-1053  Film.

2. Towarowy z lokomotywą spalinową 2TЗ3116-891  Film.
Nr 6





09.07.2008r. | Roma Ostiense | Włochy przewoźnik TRENITALIA
1. E464-330 relacji  Roma Ostiense – Bracciano.

2. Ale 582 relacji Roma Tiburtina-Tivoli.
3. E464-184 oraz E464-188 oczekuja godziny odjazdu.
4. Ale 426-084 relacji Roma Ostiense - Bracciano. Film.
5. E656-577 relacji Roma Tiburtina - Tivoli.  Film.
Nr 5
17.06.2008r. | Herning  ( Dania ) | AD MR4053 relacji Fredericia - Herning.
Nr 4






17.06.2008r. | Herning  ( Dania ) |  ARRIVA
1. AR17 relacji Arhus – Herning - Skjern
2. AR17 relacji Herning - Arhus
3. AR17 relacji Arhus - Herning
4. AR17 relacji Arhus - Herning
Nr 3
17.06.2008r. | Dania | Mz1454 oczekuje na zatrudnienie na stacji Herning.
Nr 2
17.06.2008r. | Herning  ( Dania ) |
1. IC3-5040 relacji Struer-Herning - Fredericia.
2. IC3-5016 relacji Fredericia – Herning - Struer.
Nr 1
Powrót do Galerii.