KOLEJ ZAGRANICZNA |
27.01.2011r. | Stacja Ystad | Jednostki trakcyjne X 11 oczekują na
zatrudnienie. Nr 26 |
26.01.2011r. Wjazd jednostka X 61 do Linköping, mijanka ze składem pocztowy prowadzonym przez
lokomotywę elektryczną typu Rc. Nr 25 Film. |
26.01.2011r. Wjazd jednostki X14 do Linköping, zwolnienie drogi dla ( duńsakiego disela )
TMZ, doskonały rozruch i odjazd w stronę Vimmerby, Kalmar. Producentem
lokomotywy spalinowej TMZ jest Nohab. Nr 24 Film. |
26.01.2011r. X 61 przed stacją Linköping od strony Norrköping. Nr 23 Film. |
26.01.2011r. Przejazd X 50 po moście kanału Kinda w Linköping od strony Norrköping. Nr 22 Film. |
26.01.2011r. Dwa przejazdy pociągów dalekobieżnych z lokomotywami typu Rc, nagrane w
Linköping ( Szwecja ) w ciągu linii kolejowej Malmö - Nässjö - Mjölby- Linköping
- Norrköping - Katrineholm - Stockholm. Nr 21 Film. |
26.01.2011r. Dwa przejazdy X 61 ( jednostka w barwach czerwono białych OstgotaTrafken )
podstawą tego modelu jest jednostka X60 posiadająca 6 członów X61 tylko cztery.
Film nagrany w pobliżu stacji Linköping od strony Norrköping. Nr 20 Film. |
24.01.2011r. Przejazd X 50 po moście kanału Kinda w Linköping od strony Norrköping. Nr 19 Film |
26.01.2011r. Szwedzki Hector Rail 241 czyli Bombardier Traxx F140 AC2 z towarem wyjeżdza z
Linköping i kieruję się w stronę Norrköping. Nr 18 Film. |
26.01.2011r. Dwa przejazdy pociągów dalekobieżnych z lokomotywami typu Rc, pierwszy przejazd
z dodatkową lokomotywą pomocniczą Rc nagrane w Linköping ( Szwecja ) w ciągu
linii kolejowej Malmö - Nässjö - Mjölby- Linköping - Norrköping - Katrineholm -
Stockholm. Występuje oblodzenie sieci trakcyjnej - iskrzenie. Nr 17 Film. |
25.01.2011r. | Dworzec Linköping ( Szwecja ) | Od lewej X 2000,
X 50, Y31 Nr 16 |
25.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | X 40 - piętrowy elektryczny zespół trakcyjny samojezdny produkowany przez Alstom, maksymalna prędkość do 200 km/h 2 i 3 członowe. 1. X 40-3334 linia kolejowa: Nässjö - Linköping - Norrköping - Katrineholm. 2. X 40 zbliża się do stacji Linköping od strony Norrköping. Film. 3. Dwa przejazdy X 40 film nagrany w pobliżu stacji Linköping. Film. Nr 15 |
24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | X 2000 - skład zespolony, produkcji Adtranz, wychylne pudła, maksymalna prędkość do 200 km/h 1. X 2000 linia kolejowa: Malmö - Nässjö - Linköping - Norrköping - Katrineholm - Stockholm, pokonuje most kanału Kinda. 2. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych. Film. 3. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych po moście kanału Kinda. Film. 4. X 2000 wyjeżdża z Linköping w kierunku Nässjö. Film. 5. Dwa przejazdy X 2000 składów zespolonych. Film. Nr 14 |
24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | X 14 - jednostka trakcyjna na bazie X10, producent Asea maksymalna prędkość 160 km/h, eksploatowana przez szwedzkiego przewoźnik pasażerski ÖstgötaTrafiken 1. X 14-3190 relacji Mjölby- Linköping – Norrköping pokonuje most kanału Kinda. 2. Wjazd X 14 do Linköping od strony Mjölby. Film. 3. Trzy przejazdy X 14 nagrane za stacją Linköping od strony Mjölby. Film. Nr 13 |
24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | Linia kolejowa Kalmar – Vimmerby – Linköping obsługiwane głównie przez Y2 jednostki spalinowe, producent Scandia/ABB wykonany z aluminium, maksyma prędkość 180 km/h 1. Y 2-1383 „Anna Bielke” relacji Linköping – Vimmerby – Kalmar pokonuje most kanału Kinda. 2. Y 2-1382 „Nils Dacke” relacji Kalmar – Vimmerby – Linköping pokonuje most kanału Kinda. 3. Jednostka spalinowa Y2-1382 „Nils Dacke” plus szynobus Y31-1425 „Garpe”oczekują na zatrudnienie 4. Dwa przejazdy Y 2, szwedzkiej jednostki spalinowej ( duński odpowiednik IC3 ) nagrane w Linköping. Film. Nr 12 |
24.01.2011r. | Linköping ( Szwecja ) | Linia kolejowa Västervik - Linköping obsługiwana głównie przez Y 31 Itino szynobusy zbudowany przez Bombardiera, prędkość maksymalna 140 km/h 1. Y31-1425 „Garpe” podczas obsługi bieżącej. 2. Dwa przejazdy szynobusu Y 31 Itino na linii kolejowej Linköping - Västervik. Film. 3. Dwa przejazdy szynobusu Y 31 Itino nagrane w Linköping na linii kolejowej Linköping - Västervik. Film. Nr 11 |
09.07.2009r. | Štrbské Pleso ( Słowacja ) | 425.954-5 + 425.965-1 oczekują zatrudnienia. Nr 10 |
16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | Class 66 GD92700 066202-7 + GD92700 066231-7 przewoźnika EURO CARGO RAIL uchwycone luzem. Nr 9 |
16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | BB27000 427128+BB27000 427164 przewoźnika SNCF FRET ze składem towarowym. Nr 8 |
16.08.2008r. | Dunkierka ( Fracja ) | Przewoźnik SNCF FRET 1. BB466727 luzem. 2. BB466727 ze składem wagonów krytych. 3. BB466733 oczekująca zatrudnienia. Nr 7 |
26.01.2009r. | Kremenchuk ( Ukraina ) | 1. Towarowy z lokomotywą spalinową 2TЗ3116-1053 Film. 2. Towarowy z lokomotywą spalinową 2TЗ3116-891 Film. Nr 6 |
09.07.2008r. | Roma Ostiense | Włochy przewoźnik TRENITALIA 1. E464-330 relacji Roma Ostiense – Bracciano. 2. Ale 582 relacji Roma Tiburtina-Tivoli. 3. E464-184 oraz E464-188 oczekuja godziny odjazdu. 4. Ale 426-084 relacji Roma Ostiense - Bracciano. Film. 5. E656-577 relacji Roma Tiburtina - Tivoli. Film. Nr 5 |
17.06.2008r. | Herning ( Dania ) | AD MR4053 relacji Fredericia - Herning. Nr 4 |
17.06.2008r. | Herning ( Dania ) | ARRIVA 1. AR17 relacji Arhus – Herning - Skjern 2. AR17 relacji Herning - Arhus 3. AR17 relacji Arhus - Herning 4. AR17 relacji Arhus - Herning Nr 3 |
17.06.2008r. | Dania | Mz1454 oczekuje na zatrudnienie na stacji Herning. Nr 2 |
17.06.2008r. | Herning ( Dania ) | 1. IC3-5040 relacji Struer-Herning - Fredericia. 2. IC3-5016 relacji Fredericia – Herning - Struer. Nr 1 |
Powrót do Galerii. |